میکس آهنگهای شاد رقصی ولنتاین ۹۵

میکس آهنگهای شاد رقصی ولنتاین ۹۵

پخش آنلاین و دانلود میکس آهنگهای شاد رقصی ولنتاین ۹۵

دانلود ریمیکس شاد جدید از آهنگای شاد رقصی از به مناسبت ولنتاین ۹۵ مخصوص جشنها و ماشین

Download New Music Remix Shad Valentain By WwW.IRahang.IR

هم اکنون می توانید این آهنگ شاد زیبا را از سایت ایران آهنگ دریافت کرده و از شنیدن آن لذت ببرید

میکس آهنگهای شاد رقصی ولنتاین 95

00:00
00:00
دانلود با کیفیت ۱۲۸ دانلود با کیفیت ۳۲۰
لینک کوتاه‌ :
نظرات

3 پاسخ به “میکس آهنگهای شاد رقصی ولنتاین ۹۵”

  1. علی گفت:

    سلام . خیلی خوب میشه که این مراسم های بیکانه رو برای برخی افراد توضیح داده بشه که اصلا فلسفه این مراسم چی بوده و ایرانیان باستان چه مراسمی داشتن . به حای اینکه از اهنگ هایی استفاده بشه که این فرهنگ های غلط رو تر گسترش بده . خیلی ممنون . حفظ ارزش ها خیلی مهمتر از حفظ برخی از بازدید کننده های سایت هستش .

  2. علی گفت:

    ولنتاین ———سپندارمذگان

    چند سالی است که ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه) روز ولنتاین و خرید گل و عروسک ، شکلات و … در کشورمان باب شده است . اکثر جوان ها بدون اطلاع از اینکه اصلا این ولنتاین خوردنی یا پوشیدنی است، فقط می دانند که در این روز باید برای کسانی که دوست دارند هدیه بخرند.

    ولنتاین چیست؟
    در قرن سوم میلادی که مطابق می شود با اوایل امپراطوری ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده است به نام کلودیوس دوم . کلودیوس ، عقاید عجیبی داشت، از جمله اینکه سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد؛ از این رو ازدواج را برای سربازان امپراطوری روم قدغن می کند. کلودیوس به قدری بی رحم و فرمانش به اندازه ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس (ولنتاین)، مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبر دار می شود و دستور می دهد که ولنتاین را به زندان بیاندازند. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق با قلبی عاشق اعدام می شود. بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می دانند و از آن زمان نهاد و سمبلی می شود برای عشق.

    اما متاسفانه و با کمال تعجب، ایرانیان ِ امروز، با بیش از چهارهزارو پانصد سال تمدن، برگزاری جشنها و مناسبتهای بیگانه را نشانه ی تمدن و فخر می دانند! همه اسم “ولنتاین” را شنیده اند و مراسم آن را مانند سایر بیگانگان بجا می آورند، ولی تا به حال اسم “سپندارمذگان” به گوششان هم نخورده است .

    “سپندارمذگان” چیست؟
    در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد، که از بیست قرن پیش از میلاد، یعنی حدودا دوهزار سال پیش از تولد ولنتاین، میان آریائیان روزی موسوم به روز عشق (سپندارمذگان یا اسفندارمذگان) بوده است. این روز در تقویم زرتشتی مصادف است با پنجم اسفند ماه و در تقویم جدید ایرانی، که شش ماه اول سال سی و یک روز حساب میشود، شش روز به جلو آمده و دقیقا مصادف میشود با ۲۹ بهمن، یعنی چهار روز پس از روز ولنتاین فرنگی. زرتشیان جشن سپندارمذ (سپندارمذگان – روز زن و روز زمین) را هرساله در پنجم اسفند ماه برگزار میکنند.

    سالها دل طلب جام جم از ما میکرد
    وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد.

  3. ناشناس گفت:

    سپاس فراوان عالای بود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه
آهنگ های ویژه
بزودی ...
موضوعـات
پست های ویژه ایران آهنگ
بزودی ...
لینک دوستان