نکات مهم نزدیکی زن و شوهر در دوران عقد و نامزدی

نکات مهم نزدیکی زن و شوهر در دوران عقد و نامزدی

 نکات مهم نزدیکی زن و شوهر در دوران عقد و نامزدی  

نکات مهم در مورد نزدیکی دوران نامزدی و ارتباط جنسی دوران عقد برای عروس و دامادها

با توجه به اینکه این موضوع برایی زندگی و رابطه ها مهم میباشد در

سایت قرار داده شد و کاملا مجاز میباشد

بخش مجاز مجله دانستنی های قبل و بعد ازدواج و دوران بارداری ایران آهنگ افتتاح شد

 نکات مهم نزدیکی زن و شوهر در دوران عقد و نامزدی

 

ارتباط جنسی در دوران عقد

لطفاً در مورد رابطه جنسی و نزدیکی در دوران نامزدی (بعد از عقد) به طور مفصل توضیح دهید. در این دوران رابطه تا چه حدی باید باشد؟ لطفاً بدون سانسور و کامل جواب دهید، و اعمالی که در این دوران برای لذت بردن باید انجام داد را بفرمایید.

 

 

پرسشگر محترم، ارتباط شما با این نهاد، گویای افتخاریست که ما در جلب اعتماد ارزشمند شما داریم و پرسش مهم شما، ‌نشان از ذهن منطقی و قلب آگاهتان در حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روانی ارتباط عاشقانه با همسرتان.
هنگامیکه، دختر و پسر به ازدواج یکدیگر درمی‌آیند امکان بهره گیری هرگونه لذتی را از یکدیگر دارند. میزان آن را نیز تمایل و آمادگی طرفین تعیین می‌کند. البته با توجه به ویژگی دوران عقد، نکاتی را باید مد نظر قرار داد که در ادامه تقدیم می‌نماییم.
خوب است بدانید زندگی مشترک شما هیچ گاه نمی‌تواند تنها بر اساس برقراری رابطه جنسی استوار بماند. رابطه جنسی بخش مهمی از زندگی زناشویی است اما کاملا تحت تأثیر جو روانی و عاطفی زندگی است. این اهمیت اساسی در دوران عقد و نامزدی دوچندان است زیرا این دوران تقویت و شکوفایی عاشق و احساسات عاطفی است. رابطه خفیف جنسی نیز، تنها نقش تسهیل نیل به این هدف را در این دوره بازی می‌کند. پس برای باقی ماندن در کنار هم، نیازمند پیوند روحی، روانی و احساسی هستید. در صورتیکه بگذارید عشق و علاقه باعث کشش گردد، روح شما سریعاً آماده می‌گردد. برای هردوی شما، رابطه جنسی باید نهایت میزان ابراز علاقه به یکدیگر باشد و نه فقط وظیفه زناشویی و یا عاملی برای ارضاء جسمی. باید برای پالایش روح و تعالی عشقتان، از رابطه جنسی استفاده کنید، نه برای خلاص شدن از یک حالت فیزیکی. در اینصورت شما و همسرتان همیشه در یک آرامش روحی قرار دارید و زندگی مشترک برایتان دلنشین است. هرچند رابطه جنسی، شما را در این راه یاری می‌رساند. (در صورت تمایل به دریافت راهکارهای ارتقاء ارتباط عاطفی همسران جوان، در مکاتبات بعدی ابراز تمایل خود را اعلام فرمایید). در ادامه کمی بیشتر در مورد رابطه جنسی این دوران خواهیم گفت.
همانگونه که می دانید، از نظر آموزه های دینی، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه، عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد به یکی از سنت های پیامبران (صل الله علیه و آله) عمل کرده است. البته بهره بردن جنسی از همسر، مراتبی دارد. از دیدگاه عرفی و فرهنگ عمومی بهتر است، اوج آمیزش جنسی (سکس کامل) تا زمان ازدواج و شروع رسمی زندگی مشترک به تاخیر افتد. تجربه نیز نشان داده که این کار باعث تشدید علاقه زوجین نسبت به هم شده و از سوی دیگر انگیزه زوجین را در برداشتن موانع ازدواج و شروع زندگی مستقل تقویت می کند. ضمن اینکه عدم رعایت این آداب و نزدیکی جنسی، احتمال بارداری را فراهم می آورد که انعکاس خبر آن در فامیل و کم شدن فاصله بین عروسی و تولد، خود موجب بروز مشکلات دیگری می گردد. گاه برخی خانواده ها به این علت مخالف این موضوع هستند که شاهد شکست بعضی از ازدواج ها در دوران عقد بوده اند لذا می خواهند در این صورت آسیبهای وارد شده به دختر کاهش یابد.
در دوران نامزدی، زن و شوهر می توانند از بازی و ملاعبه از لذایذ جنسی نسبت به همدیگر برخوردار شوند و در انجام کار اصلی خیلی عجله نکنند و اگر بتوانند انجام عمل اصلی را به عروسی موکول کنند خیلی مناسب‏تر و بهتر است زیرا در هر مرحله ای از ازدواج لذت‌های ویژه و خاص خود را دارد و دوران عقد و نامزدی بهتر است به بازی‏های عاشقانه و ملاعبه (لمس قسمت‌های حسی و تحریک کننده و جنسی بدن، بوسیدن و عشق ورزیدن و ارتباط کلامی-عاطفی) اکتفا شود. پوشیدن لباسهای مناسب و استفاده از عطر و آرایش سبک هنگام حضور نزد همسرتان، مفید خواهد بود. در این میان، همسرتان نیز از لذت این معاشقه بهره خواهند برد و مطمئن باشید مشکلی پیش نخواهد آمد.
پرسشگر گرامی، برای رسیدن به والاترین لذتهای مادی و معنوی، راهی جز عمل به آموزه‌های عقل سلیم و فرامین دین نیست.
منتظر کلمات شما هستیم.

 

 

 

لینک کوتاه‌ :
نظرات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه
آهنگ های ویژه
بزودی ...
موضوعـات
پست های ویژه ایران آهنگ
بزودی ...
لینک دوستان