دانلود بازی آمیرزا و فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۹ و بازی کانتر

دانلود بازی آمیرزا و فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۹ و بازی کانتر

بازی کانتر

دانلود بازی کانتر  Counter Strike 1.6 در دو تیم تقسیم می شود تیم پلیس و تیم تروریست، شما اگر بخواهید تیم تروریست را انتخاب کنید باید بمبی را که در دست تیم شما قرار دارد را در جای مشخص شده ای قرار دهید و به مدت ۶۰ ثانیه از خنثی کردن آن بمب با نیروهای پلیس مقابله کنید و اگر هم بخواهید تیم پلیس را انتخاب کنید کاملا بر عکس نیروهای تروریست باید از منطقه محافظت کرده و نیروهای ترورسیت را شکست و بمب را از دست آنها در بیاورید در غیر این صورت آن منطقه منفجر شده و شما شکست می خورید . بازی کانتر استرایک با گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی به همراه صداگذاری بی نظیر طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲٫۳ به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Counter Strike 1.6 را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۹

فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۱۹ در این بازی همانند نسخه ۲۰۱۸ شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید. چند سالی بود که فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می داد، نوبت به پی اس رسیده که دیدیم نسخه ۲۰۱۸ با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظر کاربران را به سمت خودش جلب کرد و فیفا را تا حدودی پس زد.

 

دانلود بازی آمیرزا با لینک مستقیم

دانلود بازی آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید.شما باید در این بازی جذاب هوش و ذکاوت خود را در میان بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را بالا ببرید.در دانلود بازی آمیرزا شما با بیش از ۵۰۰ مرحله بسیار جذاب و متفاوت با ده ها شخصیت بامزه ایرانی، انیمیشن های جذاب و موسیقی اصیل سنتی و در عین حال گرافیک تماشایی و محیط های خاطره انگیز و بومی را پیش رو خواهید داشت که باید از این مراحل عبور کنید و همچنین معلومات و دانش خود را از این راه افزایش دهید.

 

لینک کوتاه‌ :
نظرات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب ها
اطلاعیه
آهنگ های ویژه
بزودی ...
موضوعـات
پست های ویژه ایران آهنگ
بزودی ...
لینک دوستان