آهنگ شاد رقص چاقو برای عروسی

آهنگ شاد رقص چاقو برای عروسی

پخش آنلاین و دانلود آهنگ شاد رقص چاقو برای عروسی

دانلود آهنگ شاد جدید رقص چاقو با کیفیت بالا مخصوص رقص و مراسم عروسی از ایران آهنگ

  Download New Music Raghs Chaghoo By Www.IRahang.IR

هم اکنون می توانید این آهنگ شاد زیبا را از سایت ایران آهنگ دریافت کرده و از شنیدن آن لذت ببرید

 آهنگ شاد رقص چاقو برای عروسی

 

 

 

دانلود آهنگ رقص چاقو عروسی با لینک مستقیم

آداب بریدن کیک عروسی

به همراه آهنگ مخصوص رق چاقو برای دادن چاقو به داماد

دانلود آهنگ رقص چاقو عروسی

بریدن کیک عروسی یکی از چند رسم اصلی مراسم عروسی تان است که از شما خواسته می شود تا در آن نقش داشته باشید. بریدن کیک آداب مخصوص به خود را دارد که دانستن آن ها خالی از فایده نیست. لازم است که پیش از آن که جلوی چشم مهمان ها و دوربین مجبور به این کار شوید در مورد آن از پیش بدانید.

 

 تاریخچه کیک عروسی

تاریخچه کیک عروسی به زمان امپراتوری رم در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. در ابتدا در مراسم عروسی نوعی نان تهیه می‌شد که به مرور زمان به شیرینی آن افزوده شد. در ۱۰۰ سال پیش از میلاد ابتدا یک تکه ی سفت نان شیرین یا کیک میوه توسط داماد خورده می شد و باقیماندهی آن خورد شده و بر سر عروس ریخته می‌شد. این رسم امروزه بصورت بریدن کیک و در دهان گذاشتن آن توسط عروس و داماد تبدیل شده‌است. در قرن هفدهم میلادی شکر قنادی بوجود آمد. کیک عروسی به سبک غربی در کشور بریتانیا بوجود آمد و روش‌های تزیین آن مانند استفاده از خمیر فوندانت، یخچینه مجلل رویال آیسینگ در این کشور توسعه پیدا کرد. در قرن نوزدهم ملکه ویکتوریا در مراسم عروسی خود کیکی ابداع کرد. این کیک با یخ‌چینه مجلل تزیین شده بود و ۳۶ سانتیمتر عمق، ۲٫۸ متر عرض و ۲٫۲ متر ارتفاع داشت. این کیک چند طبقه بود. این کیک نمونهی بنیادی برای کیک‌های عروسی امروزی به سبک غربی به شمار می‌رود. این سبک از کیک به عنوان کیک عروسی ویکتوریایی شناخته می‌شود و در اصل نوعی کیک میوه ای است که با یخ چینه ای کاملاً سفید پوشانده شده‌است اما امروزه ممکن است نوع کیک از نوع میوه‌ای نباشد.

و اما نکاتی ریز برای مراسم کیک بریدن 

دانلود آهنگ رقص چاقو عروسی

 1   لایه ای را که قرار است ببرید از طعم مورد علاقه خودتان سفارش دهید.

به طور معمول عروس و داماد پایین ترین لایه کیک را می برند. دقت داشته باشید که همان تکه کوچکی که پس از برش کیک به هم دیگر می دهید و میل می کنید شاید تنها تکه ای از کیک باشد که سهم شما می شود. بنابراین یقین داشته باشید که از کیک عروسی تان حتی اگر قرار است تکه ای کوچک بخورید همان طعمی باشد که مورد علاقه تان است.

۲- چاقویی که برای برش کیک استفاده می کنید به یادگار نگه دارید.

سعی کنید چاقو و کفگیر مخصوص برش کیک را خودتان و با سلیقه خود تهیه کنید تا به یادگار بماند و در سالگردهای عروسی از آن ها استفاده کنید. شاید در خانواده تان چنین چیزهایی از قبل به ارث رسیده باشد پس سعی کنید سنت ها را زنده نگه دارید و از آن ها استفاده کنید.

هم چنین شما می توانید این چاقو و کفگیر را بدهید تا برایتان بر روی آن ها اسم هایتان و تاریخ عروسی را حک کنند.

۳-در مورد خوردن کیک با هم از پیش تصمیم بگیرید.

 

می توانید با همدیگر برش کیکتان را تکه تکه کرده و نوش جان کنید.

برخی از عروس و دامادها تمایل دارند به نوبت به همدیگر کیک بدهند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند هم زمان با هم این کار را انجام دهند.

۴-  چه زمانی کیک را سرو می کنید.

می توانید درسست بعد از شام کیک را بریده و به عنوان دسر به مدعوین ارائه کنید. و یا این که می توانید آن را برای روز پاتختی نگه دارید.

۵-به مهمانان بریدن کیک را اعلام کنید.

بریدن کیک از رسوم کهن و لحظه ای زیبا و به یاد ماندنی است. شاید برای بعضی از مهمان هایتان جالب باشد که شاهد چنین لحظه ای باشند و یا بخواهند از آن عکس یا فیلم بگیرند.

۶-  چاقو را عروس در دست بگیرد و داماد با دست راستش دور دست عروس را بگیرد.

این لحظه ای نمادین از شروع زندگی مشترک شما می باشد بنابراین مهم است که با همدیگر این کار را انجام دهید. اگر کیک شما با روبان و چیزهای دیگر تزیین شده ابتدا آن ها را کنار بزنید تکه ای به شکل V که نوک آن متمایل به مرکز است ببرید. برداشتن چنین تکه ای راحت است.

۷-   به پدرها و مادرهایتان پیش از همه کیک بدهید.

حتی اگر قصد دارید کیک را برای روز پاتختی نگه دارید برای پدرها و مادرهایتان و هم چنین پدربزرگ ها و مادربزرگ هایتان تکه هایی کوچک ببرید و آن ها را نیز در چنین لحظه زیبایی شریک کنید.

 

00:00
00:00
دانلود با کیفیت ۱۲۸ دانلود با کیفیت ۳۲۰
لینک کوتاه‌ :
نظرات

یک پاسخ به “آهنگ شاد رقص چاقو برای عروسی”

  1. پی سی پاپ آپ گفت:

    سلام
    عالی بود مرسی از مدیر عاشقتم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه
آهنگ های ویژه
بزودی ...
موضوعـات
پست های ویژه ایران آهنگ
بزودی ...
لینک دوستان